Sunday, May 19, 2013

Oh happy days!


Yesterday was a celebration day. It was our 5th anniversary and so my love decided to take me out for dinner to an amazing place that we love. But this was actualy the second surprise of the day! The biggest one come firt thing in the morning... An amazing basquet of flowers, delivered to my door!! It was just perfect... I love my life with you baby. Bring on the next fifthy :)

And this was the chosen outfit! Hope you like it :)

Xoxo!


Ayer fué un dia de celebracion porque nosotros hicimos cinco años de matrimonio! Así my amor me a llevado a cenar a uno de nuestros sitios favoritos. Pero esta no fue la primera sorpresa del día. Por la mañana me dieron las flores más hermosas!
Me encanta mi vida a tu lado. Trae en otros cincuenta! :)
Y ese fué mi look para la noche! Espero que os guste :)
Besos!!!


Ontem foi dia de celabração e por isso o meu amor decidiu levar-me a um dos nossos locais favoritos. O jantar foi maravilhoso mas esta não foi a primeira surpresa do dia... Logo de manhã recebi uma entrega de flores que apanhou totalmente desprevenida e com as flores mais lindas de sempre! 
A vida ao teu lado é boa... Que venham mais cinquenta :)
E o outfit acima foi o escolhido para a noite. Espero que gostem :)
Beijocas 

Jacket "Bazaar Chiado"
T-shirt "blancdeblanc shirts"
Pants Stradivarius
Shoes Bershka
Clutch MG Bags
Watch CK
White bracelete "Be Wow"
Arrow Bracelete H&M